I used to be a..

..fool


Jag förstår mig inte på folk som är hemma frivilligt från jobbet, jag håller rent ut sagt på att bli galen.. Har varit hemma 2 dagar nu och måste vara hemma i morgon med det tar på psyket. Finns inge tråkigare än att bara sitta hemma och inte göra nåt, man kan ju inte ens gå ut och promenera på grund av det här jävla knäet.. Är så grymt rastlös och sällskapssjuk hoppas verkligen att det blir bättre till nästa vecka så man får jobba igen och träffa lite människor. Ska iaf på röntgen nästa vecka så får se om det visar något där annars blir det magnetröntgen också och en vidare utredning efter de, om det är riktigt illa kan det bli operation, får verkligen hoppas att det inte är så allvarligt för man vill ju helst slippa det sist nämnda.. Håller tummarna för min egen skull!

Har iaf hunnit göra lite ärenden idag, fixat lite studentpresenter. Haltat omkring på stan tillsammans med Cassi, tog sin lilla tid för mig att ta mig fram men strejkade kryckorna idag så får kanske skylle mig själv och dessutom mår inte mitt knä det minsta bra nu. Sen har jag hunnit ta en fika med Jenny också, det var på tiden och alltid lika trevligt.. Sen blev det att laga mat åt familjen, eller jag och pappa lagade mat tillsammans. Det var kul och blev gott som alltid. Efter de kom Sofie förbi och surrade lite skit sen har vi umgåtts hela kvällen och haft allmänt mycket damp, men jag trivs vill jag lova. Sen kom Sandra upp från jukkas vid 9 tiden så hann umgås med henne ett tag också, har ju saknat min fru nu när jag varit hemma hela dagarna. Vi var sugna på att titta fotboll idag men de var inga matcher idag, trist som fan så det var lika att åka hem så nu har man slagit sig ner på soffan som vanligt, som dessutom blivit min nya sovplats. Underbart skönt att sova på soffan, iaf på MIN soffa. Haha!

I morgon har jag fullt upp hela dagen igen, ska göra massa ärenden på stan med Cassi igen. Fixa klart allt inför utsläppet och sen hinna fixa klart allt annat inför helgen. Ser ut som att det blir gve ihelg. Kan bli roligt med lite omväxling på helgerna, man kan ju inte bara hänga i kiruna. eller? Hoppas iaf att det blir fint väder så jag slipper sitta inne och tycka synd om mig hela helgen. Dock jobbigt att ta sig fram när man är halvt invalid, men det ska nog gå bra iaf.

Får passa på att gratta Cammi och Erika till studenten, tiden går sjukt fort och nu är det hela 3år sen jag stod på lastbilsflaket  i fyllan och levde om.. Det var tider och den tiden ska man ta vara på för det var sjukt roligt! Så hoppas att ni också får en bra student i morgon och hoppas att ni har tur med vädret. Lycka till i framtiden och rocka gärnet nu sista dagen!



Funderar om man kanske borde sova i tid idag? lär vara fullt ös hela dagen i morgon..
Det får nog bli så för en gång skull.
Ha de bra så länge.
Natti natti!
Kram.




                    -You don´t know what you got till you´re missing it a lot -

Kommentarer
Postat av: cammii

tack vännen:)

2009-06-13 @ 14:01:14
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0