flying..

..high


Då har man hunnit bli ett år äldre redan. I morgon var min dag och det var verkligen min dag, en helt underbart bra dag. Känns bra.. Har så otroligt fina vänner. Idag kommer det dessutom några till som ska kalasa med mig. Alltid roligt med tårtkalas. Dessutom fick jag en massa fina presenter fast jag varit stenhårda mot alla att dom inte fick köpa ngt. Fick presentkort på kläder av bror och cammi, klockrent. Och lite annat smått och gott, sen fick jag presentskor på skor av sannaB, sandraD och sofie. Gissa om jag blev glad? Jo för vem älskar inte skor om inte Sandra.. Perfect day! I will remember this day long time..

Idag blev det inge jobb för min del. Mitt knä pajade åt helvete igår och var absolut inte bättre idag.. Svin ont. Ringde lassa i morse men dom ringde aldrig upp så ringde igen, då ringde dom upp men då måste jag ringa igen i morgon på morgonen för det fanns inga tider idag. Blir så jävla irriterad men i morgon måste jag fan få en tid kan inte gåomkring som en robot hela dagarna kan ju inte ens böja mitt knä. haha. Dessutom vill jag inte vara hemma längre håller på att klösa sönder tapeterna.. Grymt osocialt dessutom kan jag inte ens köra bil så är helt isolerad här hemma.. Dryg som fan! Hoppas iaf att det blir bättre till i morgon, och det måste ha blivit bra innan fredag annars är det bitterhet på hög nivå..


Tur att man har såna underbar vänner som står ut med en när man är bitter jämt och ständigt över sin 80-åriga ohållbara kropp. är spy less på att allt tjorvar hela tiden. Man är stammis hos sjukgymnasten och läkarn, tur att man har frikort annars hade man blivit bankrutt för länge sen. Hur som helst är ni underbara mina vänner som alltid ställer upp och finns där för mig. Ingen nämnd ingen glömd, men ni VET vilka ni är.



Nu ska jag försöka ta mig in i duschen sen blir det ännu mer tårtkalas..
Ha de bra så länge.
Kram!






    - It was a moment that i was flying high, but now i´m on my way down again -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0