desert or..

..disaster?


Måndagen är avklarad, skönt som fan.. Har varit en grymt seg dag på jobbet. Men jag och Sandra har minsan fått skratta något så fruktansvärt mycket idag, jag har gjort några smarta drag. Så lite glädje i tillvaron har vi haft. Hoppas resten av veckan går snabbare än denna dag. Sen på fredag blire avfärd mot Gve, party party. Sen hem igen lördag och fira min födelsedag, dock fyller jag år redan i morgon men vi tar festen först till helgen, inte för att det är något att fira men kan vara kul att festa till lite ändå..

Förresten så kanske det blir att flytta 1 juli. Ingenting är klart än men om det går som jag vill så får jag hyra en lägenhet i andra hand från 1 juli, vilket kommer bli grymt jävla skönt.. Mitt liv känns som ett enda stort kaos och det känns som att det kommer bli bättre om jag får börja om från början i något som är mitt eget. Får hoppas på det bästa nu, sen blir det nog så att syster flyttar med mig. Blir väldigt intressant kombination, eller hur syster yster?


Nu tänkte jag hoppa i springskorna och ta en runda med min far, btw fyller han år idag så GRATTIS!
ha de bra så länge.
Kram!






                                       - Sometimes love comes around -

Kommentarer
Postat av: Catti

Haha, jävligt intressant hörru du:)

2009-06-08 @ 19:12:02
URL: http://cattieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0