Dead and..

..gone


Jag tror jag har vänt alldeles för mycket på dygnet.. Klockan är 2 på natten och jag håller på att baka bullar, vaniljbullar.. Och lär förmodligen inte vara klar förrän vid 3 tiden, då måste jag duscha sen hinna sova iaf 2h. Förstår inte vad jag har för problem jag borde ha legat i sängen för flera timmar sen.. Har iaf varit på en 2h lång promenad idag, gick upp för luossabacken, det var jobbigt sen fortsatte promenaden efter midnattsolstigen. Känner mig nöjd så nu tänker jag faktiskt unna mig en bulla innan jag ska sova..


I morgon börjar festivalen..
ROCK AND ROLL!


ha de bra.
Kram!





                                     - I just try to find my way back home -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0