somewhere over the..

..rainbow


Ja idag är det lördag, vi har precis ätit grillat och nu är jag nyduschad och ska snart öppna första ölen.. Igår var en lugn kväll tro det eller ej men jag drack endast 4 öl sen vatten på krogen. KARAKTÄR, jag är hel nöjd. Idag har jag och Lisa bakat morotskaka till kvällens kalas sen har vi varit och visat Lisa runt i Kiruna. När vi kom hem började middagslagningen men jag var så fruktansvärt trött så jag somnade i fotöljen och blev väckt när middagen stod på bordet, det kallar jag lyx. Vid 7 tiden börjar folket droppa in då blir det fika, jag har bakat favoritkaka igår så nu har vi både favoritkaka och morotskaka, mums! Efter fikat blir det öl och roliga spel.

I morgon är det mina kära syskons födelesedag, 25år blir dom. Snacka om att tiden går fort. Snart är jag också 25, lite ångest måste nästan hinna göra något med mitt liv innan dess.




Nog om de nu ska jag vara social med mina underbara främmanden. Vi lever i kollektiv och jag älskar det!
ha de bra så länge.
Kram.






                  
                       - I need some answer, this drive me so fucking crazy -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0