Happy..

..Birthday


Det har varit en bra helg här hemma i kollektivet.. Känns så grymt kul när alla söderbor varit och hälsat på. Nu hittar dom hit och kan hälsa på oftare, och framförallt måste dom komma upp till våren så dom får uppleva underbara kiruna på rätt tidpunkt!


Har ingen ork att skriva desto mer idag men varför jag skriver är för att jag vill gratta min syster och bror som fyller 25 år idag. Grattis grattis grattis! hoppas ni får en kanondag!




Uppdatering kommer under veckan.
Ha de bra.
Kram!







                                               - Just live your life -

Kommentarer
Postat av: Lisa

sandra!

vilken helg! vilken jävla skrattande glad och rolig och SPECIELL helg!! hel sinnessjukt som vi har skrattat! och vi satt uppe till tjugo i fem igår kväll! SÅ underbara evelina och jerker!

tack för hela långa helgen, tack för alla glada skratt och tillrop!! det va helt amazing!

2009-07-27 @ 21:45:04
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack för en av dom bästa helgerna i mitt liv! Jag har nog aldrig skrattat så mycket. Är så glad att vi tillslut bestämde oss för att åka. Och tro mig vi kommer tillbaka!

2009-07-28 @ 17:01:17
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/
Postat av: Evelina

uppdatering Sandra! Det känns mycket bättre när du skriver inlägg, för då vet jag vad du gör och då känns du inte riktigt lika långt borta!



Miss you..



2009-08-02 @ 23:22:49
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0