Whiskey...

..lullaby

Hmm, ett tag sen jag uppdaterat här.. ganska mycket som har hänt på sista tiden.. dock kanske inte så intressanta saker för er andra men viktiga saker för mig själv.. Har haft mycket tankar och funderingar, eller jag har nog fortfarande alldeles för mycket tankar och funderingar om livet.. Känns som att jag inte kommer någon vart heller, blir lite frustrerad på något sätt men jag hoppas på en lösning snart.. Skulle vara så mycket lättare om någon kunde hjälpa mig men det är ju inte så lätt för någon annan att hjälpa mig att styra över mina känslor och val. Dock hade lite vägledning här i livet hjälpt mig en bra bit på vägen.. gah, jag blir tokig av allt tänkande. Stackars nattis som får lyssna på mina problem dagarna igenom. hehe. Men jag hoppas att det snart finns en lösning på allt för annars kommer jag få psykiska problem. haha!

Jag har förresten fått jobb, första dagen idag och det var riktigt roligt dessutom, jag är förvånad själv! Har varit grymt less på att sova mig igenom dagarna och inte haft ett skit att göra så det känns riktigt roligt att äntligen får något att sysselsätta sig med under dagarna. Dessutom får jag och nattis jobba tillsammans, riktigt rolig dag har vi haft. Hoppas att det kommer vara lika roligt resten av dagarna framöver och jag hoppas verkligen att jag får fortsätta efter nästa vecka. Hade suttit fint med jobb fram till sommaren så man kan börja spara pengar och åka till ett paradis någon annans stans i världen och bara njuta av livet..

Nu måste jag avsluta här måste hinna sova innan jag ska på nästa arbete, ångrar mig att jag tog på mig kväll/natt idag.. Är sjukt trött. Hade hellre legat på soffan och glott en bra film med en skål popcorn i famnen. Men det får vänta till morgon dagen!
Förresten så får jag klippa mig i morgon, gissa om jag är glad. Vet bara inte hur. men det löser sig i morgon..

Ha de bra.
På återseende.
Kram!



                                    - Do you wanna be my hero? -

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fan, tårarna sprutar här. Du hade rätt, låten var verkligen deppigare än deppigast. ;b

2009-01-19 @ 00:39:12
URL: http://sandradegerbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0