Scared..

..of lonely

Vilken dag det har varit.. Blev väckt i morse klockan 5 av nattis. Fick inge roligt besked, men jag hoppas det är bättre nu. Skriver mera om det sen. Sen hade jag glömt att fixa lunchlåda så blev att ställa sig å laga mat klockan 6 på morgonen. Gissa om jag var glad? Ne. men det gick fort sen var det bara att åka vidare till jobbet. Vi har haft så sjukt mycket att göra idag jag och Carina, har inte hunnit sitta ner och andas en stund, förutom på lunchen. Vilken dag.

Har nyss suttit och pratat kärlek med min mamma, hon är ändå rätt så klok och gav mig riktigt bra råd om kärleken här i livet. så det ska nog lösa sig de där. Känns bra.. Känns ganska kul att hon ändå kan sitta och prata massa skit med mig fast hon börjar bli så gammal och gaggig. haha! hoppas hon inte ser det här.


Nu ska jag iaf åka och hälsa på min sjukling, har väntat hela dagen. Äntligen!
Ha de bra alla.
Kram!



                                 - Jag älskar min syster yster -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va söt du är lillskit;)

2009-01-22 @ 21:35:37
Postat av: Catti

Var ja som skrev kommentaren:)

2009-01-22 @ 21:37:31
URL: http://cattieriksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Mammor är bra :)

2009-02-06 @ 12:23:35
URL: http://eskolainen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0