Lasgo..

..Cry

Grymt bra låt, dock speciell.. Det är nästan den enda låten som jag och Nattis lyssnar på just nu i jobb bilen. Vi kanske borde börja variera oss lite så vi inte blir allt för less. Skönt iaf att första jobb dagen denna vecka gick riktigt fort, sov endast 2h inatt så det kändes som att den behövde gå riktigt fort så man inte skulle hinna bli trött. Så det får man tacka för. Idag blir det iaf att försöka ta sig i säng innan klockan 10. Kanske man för en gång skull får känna sig lite pigg när man vaknar på morgonen, fast jag tror egentligen inte att det blir någon skillnad. Jag får helt enkelt se i morgon.


Min förkylning verkar då äntligen ge sig lite grann, får hoppas att den är påväg åt rätt håll den här gången.. Har fan varit förkyld 2 ggr nu inom loppet av 1 månad, det är inte riktigt likt mig. Skulle egentligen ha åkt till Ö-vik och Sundsvall nu helgen som varit och spelat matcher men tog ett klokt beslut att stanna hemma pga förkylningen, vilket var ett bra beslut med tanke på att den var dubbelt så värre på lördag när jag vaknade och värsta torrhostan hade jag dessutom fått. Grymt jävla bitter blev man. Men nu håller jag iaf tummarna att jag ska bli frisk snart och få vara de ett jävla bra tag framöver.


Nu är det dags att börja bege sig mot bowlinghallen, får se om man kommer orka träna, känner mig lite piggare än i torsdags så det borde inte vara några problem. Sen efter det blir det hem och duscha sen studsa i sängen direkt efter de..
Uppdatering kommer senare!

Ha de bra!
Kram.




                                 - Tror ni på kärlek vid första ögonkastet? -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag tror på kärlek vid första ögonkastet ;)

2009-01-19 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0