By your..

..side

Första jobbar dagen denna vecka är avklarad, nu är det bara 4 kvar.. Känns som att det kommer bli en bra vecka på jobbet. Får hoppas på de behöver inge fler sega och tråkiga dagar. Saknar dock Nattis på jobbet, trist utan henne.. Och dessutom kommer hon vara borta 3 veckor till, stackarn hon kommer ju bli galen av att ligga hemma.

Idag tänkte iaf jag och nattis göra ett försök att ta en lång promenad, får se hur det går för henne hon har ju fortfarande rätt så ont så vi måste nog ta en väldigt långsam promenad, men lång blir den iaf. Skönt var länge sen man var ute och promenerade.. Skönt att promenera och prata av sig lite känner att det verkligen behövs har varit riktigt jobbigt förra veckan. Men jag hoppas denna vecka ska bli bättre. Det måste den!
Sen ska jag ta mig kraft att gå och träna bowling idag också, orkade inte gå på hela förra veckan men nu måste jag vi har dessutom match till helgen så bästa att sätta igång med hårdträning.

Jag har iaf bestämt mig för att försöka satsa på framtiden nu, vi får se vart allt detta som hänt kommer leda. Men jag hoppas iaf att det kommer bli något bra av det. Jag tror dock väldigt mycket på ödet, och är det meningen att detta ska bli bra så kommer det bli bra, riktigt bra!


Nu blir det middag sen promenad med älsklingen.
Ha de bra!
Kram.




                                  - Glöm det förflutna, lev i nuet -

Kommentarer
Postat av: Nattis

Tycker också det är tråkigt att vi inte kan umgås på jobbet.. vi har ju alltid så kul :( men jag får ju se dig på kvällarna iaf min älskling, Du är bäst!! Pussen

2009-01-26 @ 16:37:51
Postat av: Sandra

Heej Sandra :) Hur är det med dig?

2009-01-26 @ 17:26:35
URL: http://sandramadelenejohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Att satsa på framtiden lät som en bra idé. Det kommer att komma något gott ur det, men även något dåligt. Men det är bara att ta sig i kragen och gå vidare. Det som inte dödar, det härdar. Man lär sig av sina misstag, inte andras tyvärr. Men som sagt, efter regn kommer solsken. Och de tvivlar jag inte ens lite på!



"Att vara stark är, att se livet som det är

Att acceptera dess kraft, och ta del av den

Att falla till botten, slå sig hårt, och alltid komma igen

Att vara stark är, att våga hoppas, När ens tro är som svagast

Att vara stark är, att se ett ljus i mörkret, och alltid kämpa för att nå dit... "

2009-01-28 @ 10:22:29
URL: http://sandradegerbjork.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallå! Inte visste jag att du hade en blogg :) Hur är det med dig? Hittade dig på Anna Marias sida.

2009-02-05 @ 05:16:11
URL: http://boulevard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0