Beyonce..

..halo

Känns på ngt sätt som att musiken får mig att vilja skriva.. Varje gång jag hör en låt och fastnar för den så hamnar jag här av någon konstig anledning. Spännande hur det funkar i min lilla hjärna. Hehe.
Sitter hos Nattis just nu, vi ska alldeles strax på hockey väntar bara på att Degis och Sofie ska komma, sen bär det av till lombia. Länge sen jag varit där, framförallt länge sen jag varit och tittat på hockey  ändå är det ett stort intresse.

Idag har det varit en ganska spännande dag, först på jobbet när vi var nere på 1045 så slocknade varenda lampa och varenda maskin blev knäpptyst, gissa om det var mörkt? Riktigt lugnt och skönt blev det iaf. Sen har det hänt en hel del andra saker, positivt men ändå negativt på ett litet sätt, men känns ändå som att det är påväg åt rätt håll. jag hoppas iaf på de. Tänker tyvär inte gå in på några detaljer, men det kan vi säkert berätta om senare när allt ordnat upp sig.


Nu är det dags att börja röra sig mot lombia, först förbi på bankomaten en snabbis.
Ha de bra! uppdatering kommer snart.
Kram!



                                    - Fjärilar är ett vackert djur -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0