Wish you...

..where here

En riktigt gammal låt de där, men rätt så skön faktiskt.
Sitter och har världens matkoma, har precis lagat mat åt familjen. Tisdag är tydligen min ´lagamat´ dag. Men det är helt ok. Gjorde Kycklingfilégryta med tagliatelle. Hoppas mor och far tycker om de, dom har inte lyckats ta sig hem från jobbet än så jag och nattis har redan hunnit äta. Så nu sitter jag och försöker smälta maten med en kopp kaffe.

Jonas och Nattis sitter här och pratar en massa om hur sjukt allt som händer i den här stan är, och man kan ju inte mer än att hålla med, vart är kiruna påväg?

Nog om de, har match idag, får se om jag kommer orka spela har haft så jävla ont i magen idag. Vaknade klockan 1 inatt av att jag hade världens magkramper låg i fosterställning säkert 1h innan jag kunde somna om igen. Sen var det lugnt igen när jag steg upp på morgonen men vid lunchtid så kom det tillbaka igen. Men nu har jag kommit på varför, Sandra var ju så dum igår och drack 2 glas mjölk vilket jag inte borde ha gjort med tanke på att jag inte tål mjöl. Så jag får helt enkelt skylla mig själv. Men i morgon ska det nog vara borta helt. Hoppas det iaf.

Får se vad det blir för planer till helgen, vi brudar funderar på att åka till laukko bara det inte är så kallt och om mamma och pappa ska dit annars orkar vi nog inte åka, då blir det kanske vittangi istället. Vi får helt enkelt se vad vädret säger men bort från stan ska jag iaf. Händer ändå aldrig något roligt i Kiruna. Men snart kommer syster hem igen då kommer vi säkert hitta på något skoj. Saknar henne riktigt mycket btw.


nåväl nu ska jag hämta min bil sen hoppa in i duschen.
Ha de bra alla.
Kram!



                    - Det finns många underbara människor i mitt liv -

Kommentarer
Postat av: Catti

Snart kommer ja hem, saknar dej jätte mycke.. love you:)

2009-02-10 @ 22:57:05
URL: http://cattieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0