The dummies have to..

..move move

Är nog världens bästa glädjelåt. Jävla vad vi har öst den idag jag och Nattis på jobbet. Har varit en riktig mongo dag på jobbet idag, men det var ett bra sätt att glömma bort smärtan. Skönt. Lyckades hur som helst ta mig igenom hela arbetsdagen vilket jag är väldigt förvånad över. Fy fan vad ont jag har haft, helt sjukt vilken smärta. Men jag hoppas att det snart ska försvinna och gå över. Säger bara aldrig aldrig mer.

Var ett tag sen jag uppdaterade här.. Vad har hänt sen sist? Inte så mycket skulle jag tro, jag, Nattis och Degis har varit i Laukko hela helgen och öst som bara den.. En riktigt lyckad helg med massa svammel och roligheter. Körde lite skoter i endast -30 grader så efter de blev det en rejäl bastu i en riktigt rolig dimma. Haha. Lagade god mat  gjorde vi också och tryckt i oss mängder godis. Helt klart den bästa helgen på väldigt länge. Vi firade vänskapens dag istället för kärlekens dag, 3 singel tjejer i en liten stuga i skogen. Klockrent. Sen fick vi besök under lördagen också av Jonas, han låtsades leka "proffs" fotograf så vi lät han tro att han var bra, ne jag skoja bara han var riktigt duktig. Han tog riktigt fina bilder faktiskt så vi var snäll mot han och bjöd han på middag innan han for hem igen.

På torsdag är det iaf plan på kälke i santisbacken, bara det inte blir allt för kallt. Men det måste bli av med tanke på att Min browniebear (jonas) åker på fredag och kommer vara borta alldeles för länge. Så nu gäller det att hitta på en massa kul dom sista dagarna han är här. Idag hann vi inte så mycker mer än umgås en snabbsväng hemma hos nattis efter min match, så torsdag siktar vi in oss på istället. Det blir nog bra hoppas jag. I morgon efter jobbet ska jag och Nattis bowla med Jonas, Jens och Daniel, sen blir det hockey för hela slanten, kul kul.

Helgens planer uppdateras i morgon. Om jag hinner.
Jonas du är iaf världens bästa, fast du kommer lämna mig snart. hehe.


Nu är det dags för sömn, jobb i morgon.
Ha de bra allihopa!
Kram!



                          Ni ser ju själva vem som äger :)



                         

                                 - Kommer det alltid kännas såhär? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0