Live..

..forever

Sådär då var KM slut för i år (klubbmästerskap), gick inte alls lika bra som väntat.. Jag och Anton kom iaf 2a i mixen, själv kom jag 4a i individuella. åkte ut i semi, grymt jävla besviken med tanke på att jag slog bäst kvalet och det var riktigt bra spel då. Sen när det väl gäller ställer man en massa jävla hål. fan också.. Men nu är det över och snart ska vi åka till Eskilstuna och spela SM i 3-manna, ska bli en rolig upplevelse!


Vilken skit start det blev på den här morgonen, fick en jobbigt samtal, jobbigaste på länge.. Många tårar, men kändes ändå bra att hon ringde. Det känns riktigt jobbigt men nu ska det få en vändning det måste de. Kommer alltid finnas här för dig det vet du och vi ska klara det här tillsammans. Du och Jag! Det är en tuff tid framöver men efter regn kommer solsken tro mig. Älskar dig, men det vet du redan!

Sitter och väntar att det ska bli eftermiddag då kommer du hem och då ska vi bara ta de lugnt prata om allt och mysa på som bara den! Känns iaf bra att du kommer snart så jag får träffa dig, vill inte att du ska vara där borta nu!


Saknar min syster, tycker du kan komma hem nu!

Nu ska jag vila ett tag sen duscha.
Ha de bra alla!
Kram.



                                            - Ödet ligger i dina händer -

Kommentarer
Postat av: Catti

Saknar dej me juh, kommer snart hem. Älskar dej lill skit;P

2009-02-07 @ 16:04:34
URL: http://cattieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0