Forgive..

..me

Förstår inte riktigt vad det är för fel på mig, är verkligen trött konstant, skit jobbigt. Hur mycket jag än sover så blir jag inte piggare, och äter regelbundet gör jag också och vitaminer för fulla muggar.. Hmm, skumt de där. Måste nog ta mig till hälsokost nästa vecka å köpa nå dunder medel så man orkar ta sig igenom nästa jobbar vecka också annars kommer det aldrig gå. Men jag får hoppas på det bästa till nästa vecka..

Nu är det iaf spikat att det blir laukko med tjejorna i helgen, ser verkligen fram emot en lugn och skön helg tillsammans med tjejorna. Bara laga en massa god mat, basta och mysa på. Dessutom är det alla <3-dag på lördag och man har ju inte nån att "fira" den med precis. Så det känns lika bra att fly stan. Sen har det kanske blivit lite för mycket alkohol på sista tiden så det är ju ett bra tillfälle att hålla sig nykter.

I morgon blir det iaf att åka och handla mat till helgen med degis och nattis. sen är det träning och efter det blir det väl att ösa sängen som vanligt som jag gjort dom senaste 2 dagarna den här veckan. Rolig som man är.
Om 9 dagar kommer iaf syster, jag längtar. Saknar ju dig syster yster.


Ne nu äre dags att stänga igen behöver lite nattlig sömn.
Ha de bra alla.
Kram


                  - Jag varken hoppas eller tror, ödet bestämmer mitt svar -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0