Bring me back..

..to life

Vilken tragisk söndag, den började med match kl.11, vi vann iaf men för mig gick det riktigt dåligt och om det går dåligt för Sandra är i princip hela dagen förstörd.. Vad hände när jag kom hem? jo, jag drog täcket över huvudet och sov fram till kl.17 då kom pappa och väckte mig och sa att jag var tvungen att äta också. Så gick upp och åt palt, gott var de sen direkt efter de dök jag ner under täcket igen. Gissa vart jag håller hus nu, jo under täcket fortfarande.. Tragiskt värre men skönt kan jag ju inte påstå att det inte är..

I fredags var det fullt upp, efter jobbet stack jag och nattis på bolaget sen direkt efter de hämtade vi Degis från jukkas, åkte vidare hem till mig plockade upp mamma och körde henne till laukko. Sen hem från laukko igen direkt till Ica och inhandlade grejerna till middan, sen hämtade vi Sofie, for hem till mig igen.. Jag fixade middag, det blev riktigt gott, efter de slog vi på bastun och drack några öl.. En helt perfekt kväll tillsammans med tjejerna.. Slutade med att vi allihopa övernattade i mitt rum och mysigt hade vi det. Det måste göras om inom en snar framtid, eller hur?!

Lördagen var dock inte lika händelserik, jag och Nattis var och käkade lunch med Jonas, sen körde vi han till flyget, så nu ska han vara borta hela 6 veckor, och hur fan ska jag klara mig? saknar han redan, han är mitt stora stöd här i livet och behöver verkligen han nu.. nåväl. Efter de for vi till Nattis mammas jobb på macken och satt där i säkert 3-4h snackade om alla problem här i livet och åt en massa godis, glass och korv. Kändes riktigt bra att prata med "mamma" hon är så förstående om allt. När vi suttit där och tryckt så åkte vi hem till mig och låg på soffan och slöade i några timmar, sen var vi ut och åkte bil en sväng och tände ljus åt simon. Sen for jag, Nattis och Jens hem till mig och sov.. Skönt att man inte behövt sova ensam hela helgen, alltid bra med sov sällskap när man är ensam hemma.

Nåväl nu vet ni hur min helg har varit. Snart ska vi ha tårtkalas här hemma, mamma fyller år i morgon så vi ska ta och fira henne idag istället när alla syskonen har tid. Det ska bli mys. Nästa år fyller mamma 50, då jävlar måste det fira ordentligt.
Efter tårtkalaset ska jag bege mig neråt och reda ut ett och annat, får se hur det kommer gå. Skönt ska det bli att få prata ut om saker och ting, hoppas allt får sin lösning... Livet går som sagt vidare.


Nu ska jag hoppa upp ur sängen och vara social med familjen..
Uppdatering kommer snart.
Ha de bra alla.
Kram!



                          - Det finns både med och motgångar här i livet -

Kommentarer
Postat av: SCB

Hälsa grattis. :) Miss jo bäjbi /Super Chocolate bear

2009-02-23 @ 14:48:41
Postat av: Pojja

Jajamensan, det måste göras om! :D

2009-02-23 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0