angel..

..please share your love

Vilken jobb vecka det har varit, motivationen har varit på noll. Men efter alla om och men så lyckades man som tur var ta sig igenom hela veckan än en gång, fredan var dock den värsta dagen någonsin. Har nog aldrig varit så slö på jobbet någonsin och det var vi tydligen allihopa. haha. Skönt att man bara jobbar 4 dagar nästa vecka sen är man ledig fredag och måndag. Ska nämnligen åka till Eskilstuna och spela SM i 3-manna ska bli riktigt roligt, sen på söndag blir det att åka till syster i uppsala. Tänkte försöka komma dit tidigt på söndag morgon så man hinner gå på stan och slösa lite pengar för jag åker tillbaka redan kl.12 på måndag fanns inge senare flyg. Men det blir en ny resa till syster framåt sommaren.. Nog om de.

Igår var en bra kväll.. Jag och Nattis bastade och drack några öl, sen drog vi en sväng på bistro och tog en öl där också. Sen åkte jag hem redan vid 12 tiden. Tittade lite tv sen blev det sängen. Lugn och skön fredag med öl och mycket bra sällskap. Det är så livet ska vara. Idag händer inte så mycket mer intressant, ska hämta Degis från Jukkas klockan halv 7, då drar vi vidare till laukko och äter middag med mamma och pappa sen blir det bastu där, sen åker vi hemåt mot nattetid nån gång för Degen jobbar i morgon så vi kan tyvär inte stanna längre. Men hade varit så jävla kul att hinna köra lite skoter.. Men nu har man ju hela våren framför sig så det kommer absolut finnas tid för skoterkörning.

Förresten har jag köpt en ny jacka idag, känner mig för en gång skull hel nöjd. Blev en svart peakjacka med nå mönster på, riktigt fin. Så nu har jag en jacka som passar perfekt till mina rosa täckbyxor, nu måste jag bara hitta en mössa så är outfiten fulländad. Det blir nog bra så småningom.


Nu är det dags för Kaffedejt med Nattis så bäst att fixa så hon inte hinner bli så gnällig.
Uppdatering kommer inom en snar framtid.
Ha de bra!
Kram.




                                - Livet är full av överraskningar -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0