white trash..

..beautiful


Tiden går alldeles för fort, fast kanske inte dom här 2 arbetsdagarna men helgen och hela förra veckan. Hinner inte riktigt med. Helgen har varit riktigt bra, åkte upp till Laukko fredag morgon, frukosten stod dukad när jag kom fram. Sen bar det ut på skotertur med Cammi, brorsan, Karro + hennes pojkvän, syster och banne. Blev raket. Vädret var sjuk fint och det var helt enkelt en bra skotertur. På kvällen blev det bastu och öl, en lyckad kväll med massa hyss och skratt. 

                 

På Lördag blev det att åka upp mot 820, då var det bara jag, cammi, brorsan, syster och banne. Ännu en dag med strålande sol och trevligt sällskap. Vi tjejer fixade eld och lagade mat medans grabbarna var och körde skoter. På eftermiddagen åkte jag hemåt för att packa om väskan till min nästa resa mot andra fjällvärlden, blev att åka till SandraD och deras båthus mellan kaisepakte och abisko. Blev bastu och öl på kvällen och självklart skip-bo.

På söndag blev det skoterfärd med hela SandraDs familj och hennes faster Camilla. Hör och häpna, Sandra har pimplat för första gången iår, och en misslyckad pimpling också. Blev ingen fisk för min del, men Camilla fick en ful liten lake. Haha. Men som tur var hade vi riktigt tur med vädret, var mulet först när vi var påväg ut, men när vi väl kom fram sken solen och jackan åkte av. Helt underbart. Senare på eftermiddan stack jag och SandraD till abisko och björkis, kollade läget en sväng innan det var dags för hemfärd mot Kiruna igen. Anlände hem igen vid 8 halv 9 tiden. 

                                 

Äntligen fick man en bra påsk med massa sol och trevligt sällskap. Nu hoppas jag verkligen att det blir strålande sol till helgen igen för då bär det av upp till SandraDs båthus igen. Ser riktigt framemot de, vi har en massa roliga planer som ska ge oss skador för livet, eller säkert på nån av oss. Haha. Så nu tycker jag att dom här 2 sista arbetsdagarna kan gå riktigt fort så det blir fredag och vi får fly stan.


Nu blir det andra avenyn sen duschen.
Uppdatering kommer snart.
ha de bra!
Kram.





                            - I need more than I can have and I hate it -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0