when i grow..

..up


Jag känner mig grymt stolt idag, har varit ute och sprungit med mor min nyss. Helt otroligt att jag ens orkade springa hela vägen. Nu är jag iaf helt slutkörd men bara ta nya tag för på onsdag ska vi ta på oss spring skorna igen och ta oss ännu en runda.. Känns som att det är på tiden att man kommer igång med träningen nu när sommaren börjar närma sig för jag ska fan kunna gå i bikini utan att det ska finnas massa skavanker överallt.. haha.

Förresten så är vi ju lediga på fredag jag och SandraD vilket betyder att vi sticker från stan på torsdag redan om möjligheten finns, ska bli grymt skönt. Kommer inte hem förrän på söndag vill jag lova. Sen får man se om det blir björkis eller båthuset.. we will see.



Nu ska jag hoppa i duschen sen blire kanske jukkas..
ha de bra!
Kram.





                              - I want to belive, but I dont now how -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0