We..

..fall


Jag vet inte om jag överreagerar eller helt enkelt bara tänker för mycket. Men på något sätt så känns det som att jag måste få fram vad jag vill veta. Får helt enkelt hoppas på att jag bara inbillar mig men min magkänsla säger att något inte riktigt står rätt till. Vilket jävla dilemma.. Har varit en konstig dag på jobbet, tur att tiden har gått fort. Min rygg och nacke är åt helvete, smärta konstant, blir därför varken bowling eller gymmet idag, ska bara ta de lugnt kanske åka ner till jukkas och hälsa på Degis och kanske lira lite spel. Kan bli mys. Behöver annat att tänka på nu. Tur att man har sina vänner, annars hade man nog aldrig klarat sig igenom sina problem här i livet.

Funderar om man ska åka till Laukko i påsk eller inte. Känns som att jag kommer ha mindre roligt där med alla kärleksparen. haha. men vi får se ska väl inte dra några förhastade slutsatser lika bra att ge det en chans. Om inte annat får man väl åka hem igen om det blir allt för kärleksfullt.. Ne nu ska jag inte vara negativ bara för att jag ska vara singel resten av livet och flytta in på nunnakloster innan jag fyller 25..


Nu blir det duschen, sen middag. Sen kanske Jukkas..
Ha de bra!
Kram.




                       - Tänk inte för mycket, det gör dig bara galen -

Kommentarer
Postat av: Erica S



Glöm inte mig nu!

2009-04-06 @ 20:14:09
Postat av: Sandy

när då? :D

2009-04-06 @ 22:52:36
URL: http://pinksandy.blogg.se/
Postat av: :D

Haha, det skulle nästan vara värt att flytta till ett kloster endel dagar :P

2009-04-07 @ 05:28:03
Postat av: EricaS

Du skulle ju ringa , men det går som det går för dig ! :p

2009-04-07 @ 08:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0