walk in..

..silence


Jämt och ständigt är man trött, jag blir galen när fan ska det vända? Har käkat dom här jävla järntabletterna mer än 1 månad nu och ingen skillnad alls känner jag.. Och sömn brist kan jag lova att det inte heller är. Förstår inte, behöver energi. Dessutom kan jag inte träna nu heller för den här jävla förkylningen verkar förfölja mig och inatt jävlades hostan med mig mest hela tiden.. Oj vad jag känner mig positiv idag, eller inte. Fast egentligen är jag ganska glad, hade en bra dag igår. Var i jukkas och tittade film med Degis, madagaskar 2, svin rolig. Sen kom Sofie ner vid 9 tiden då var det skipoo för hela slanten. Åkte hem vid 10-halv 11 nån gång, renbäddade sängen och sen var det sova time, var en bra kväll helt enkelt. Och äntligen säger jag bara, äntligen..

Idag har jobbdagen gått lika fort som vanligt. Har varit helt speedad hela dagen så vi hade gott om tid att slöa dom 3 sista timmarna, skönt som fan vill jag lova. Sen efter jobbet stack jag och Degis och fixade lite grejer, var och träffade Erica en snabbis, vilket var länge sen.. Efter de mötte vi upp Sofie och Jossan på frasses och krubbade där. Sen körde Degis hem mig och nu är man ny duschat. Ska strax slå på andra avenyn sen bär det av till jukkas igen för lite spel och svammel. Känns som att jag kommer somna tidigt idag, hoppas på de så man inte är allt för död i morgon. Skönt att det är sista dagen på jobbet för denna vecka iaf, sen börjar man igen på tisdag. Härligt härligt.


Nu ska jag slå på andra avenyn, sen Jukkas.
På återseende.
Ha de bra!
Kram




                  - Trodde du skulle förändras, men vist fan hade jag fel -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0