The heart of..

..ice


Kvällen igår vara bra, den fick mig glad. Degis är så jävla rolig när hon blir bitter. Har inte skrattat så mycket på länge. Spelade spel i massa timmar nere hos henne i Jukkas tillsammans med hennes kusin och Sofie. Trevligt var det iaf, och det fick mig verkligen att tänka på annat. Vilket jag behövde efter en riktig deppdag. Men jag hoppas det kommer bli bättre idag, vilket jag inte tror men jag hoppas iaf. Dagen på jobbet har gått ruskigt fort och vi hann med mer än vad vi behövde så det kändes skönt. Synd bara att man är så satans förkyld igen, får inte sova alls på nätterna vilket gör att jag är sjukt trött hela dagarna. Inte för att det är ovanligt men känns som att man är extra trött och seg och har noll motivation på jobbet. Stackar Tinko som får slita hårt när jag lägger min lata sida till. Haha.

Idag händer inte mycket mer än igår. Ska laga mat åt familjen idag, tisdagar är tydligen min mat dag eftersom mamma och pappa slutar sent. Sen blir det att dammsuga och renbädda sängen.. Efter det bär det av ner till Jukkas igen, jag och Degis tänkte slänga oss på soffan å glo en bra film. Sen blir det säkert lite spel om vi inte är allt för trötta. Idag ska jag iaf försöka ta mig i säng lite tidigare än igår så man kanske orkar jobba i morgon också. Sen är det bara torsdag kvar innan man får vara "lång"ledig. Ska bli grymt skönt.


Nu är det dags att sätta igång med middan sen duscha.
Ha de bra!
Kram.



             
                        - Det finns så mycket tvivel, vad ska jag tro? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0