now i can..

..fly


ÄNTLIGEN är denna jobbvecka över, den har verkligen inte varit på våran sida, har varit riktigt tunga dagar... Ingen aning om varför det har bara känts så, tur ändå att vi bara jobbade fram till idag och inte till i morgon (fredag), behöver verkligen den här ledigheten.. Har iaf haft en bra vecka tillsammans med SandraD, det är alltid händelserika dagar när vi jobbar tillsammans, funderar bara vart magrutorna är med tanke på hur mycket vi har skrattat. Hehe..

Har verkligen börjat komma igång med träningen nu, i måndags var jag ute och sprang med mor min, och igår cyklade jag hemifrån mig ända till SandraD i jukkas.. Det var hyfsat tungt vill jag lova men jag klarade de och känner mig grymt stolt.. Nu blir det vila från springning och cykling i helgen men nästa vecka tar jag nya tag och det blir hård träning varje dag.. Mitt mål är att kunna gå i bikini innan midsommar och jag ska fanimig klara de.. Tänker inte gå omkring och se ut som en säl, folk kommer ju börja kasta fisk efter mig tillslut, eller kanske inte men ändå!

Ne nu ska jag slå av den här dumburken och vänta på SandraD och hennes lillebror, då blire middag sen drar vi upp tills fjälls och stannar där till söndag vill jag lova.. För i stan ska jag absolut inte vara inte om jag inte måste, det finns fan inget roligt som händer här någon gång.. Så istället flyr jag stan det känns mycket bättre, njuta av vårsolen, dricka lite öl och bara mysa på till 100%..


Uppdatering kommer när helgen är över..
Ha en bra valborg!
Kram..






                    - Live every moment, laugh every day, love beyond words -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0