no..

..reason

Kanske dags att uppdatera lite, var som ett tag sen.. Det är fredag idag alltså en vecka sen man var uppe i båthuset tillsammans med Sofie och SandraD. Alltid lika skönt att åka upp till fjälls får nästan lite ångest att vara hemma nu men i morgon får man iaf åka iväg från stan en sväng och samma på söndag.. Skönt, dock långa bilresor. Helgen i båthuset var lika trevlig som alltid. Vi kom dit på fredag och i vanlig ordning blev det bastu, öl och en massa skip-bo.. Trevligt värre. Lördag vaknade vi vid 10 tiden och det var dags för skidåkning. Tro det eller ej men jag ställde mig på ett par längdskidor och det var riktigt roligt. 8km åkte vi med en liten paus där emellan. Måste nog varit ölen som gav mig sån energi för jag hade säkert kunna åka 8km till. När vi kom fram till resten av folket blev det grillning och öl i sin vanliga ordning, sen passade man på att sola lite också med tanke på att det var sjukt fint väder och strålande sol. Hemfärden blev skidor, dock efter en skoter. Blev några fluppar och blåmärken men det är sånt man får räkna med, och självklart lite magrutor också efter allt skratt. Sen åt vi god middag och självklart blev det bastu och öl än en gång.

Söndagen var det inte lika roligt väder, snöstorm och absolut inget favorit väder att köra hem i. Sofie var tvungen att sticka tidigare eftersom hon skulle jobba men jag och SandraD väntade på att det skulle lugna ner sig lite. Men det verkade inte göra de förrän vi hade passerat rensjön då kom solen fram igen och det slutade snöa, men blåsten gick inte att undgå. Skönt var det att komma hem till slut.

På kvällen blev det kaffe och skip-bo tillsammans med tjejerna. Efter de lite besök och sen tidigt i säng, jobb som väntade tidigt på måndag som vanligt. Men helgen var helt ok, fick ju njuta av vårsolen en dag iaf så egentligen borde man vara nöjd.. Hoppas man hinner med en till solig helg innan snön försvinner helt..

                                  
                                 

Idag är det fredag och det är nog det tråkigaste fredagen på länge, alla är ute och festa och jag ska upp 6 i morgon så det känns som att jag borde avstå alkoholen idag fast suget ligger på topp. Men tänkte iaf unna mig en eller två öl innan jag ska sova, då kommer jag dessutom sova mycket bättre. Tror jag iaf. Haha. Sen på morgonen bär det av till Kalix för slutspel. Vi kom 2a i serien så nu möts vi som kom på top 3 i slutspelet. Ska bli riktigt spännande och jag hoppas verkligen att vi kammar hem det här, hade varit grymt kul sen får vi ju något att fira sen på våran klubbfest på kvällen när vi väl tagit oss hem. Kommer nog blir en bra dag imorgon känns som så iaf.

På söndag bär det av till ikea och nya shoppingcentret, känns som att jag hade behövt förnya min garderob lite inför sommaren. Men det hinns nog med fler shoppingresor innan dess. Men ska bli kul hur som helst, synd bara att man inte har en lägenhet att fylla så har fått med mig en lista från bror och Cammi istället så får handla en hel del iaf.


Nu ska jag titta andra avenyn sen ta mig en kall carlsberg.
uppdatering kommer snart förhoppningsvis.
Ha de bra!
Kram.




        
                             - Maybe I need to keep my secret for myself -


Kommentarer
Postat av: Erica



WIIIIE äntligen ;)

2009-04-24 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0