If a song could get me..

..you


ÄNTLIGEN FREDAG, snacka om att veckan har känts som evighetens vecka.. Men nu har jag nått mitt mål och jag känner mig riktigt nöjd.. Vi fick dessutom sluta strax innan 3 idag bara för att vi var så grymma idag, eller helt enkelt för att the big boss var borta så man måste ju passa på att ta sina chanser.. Snart bär det iaf av till fjälls tillsammans med SandraD och Sofie, har precis käkat middag med SandraD och nu dricker vi kaffe, RIKTIGT kaffe. Sen är det dags för avfärd. Så nu hoppas vi verkligen på bra väder och inga brutna ben, för planer för helgen finns det gott om. Hehe..

            
                                         Me and my lovely fliend <3


Uppdatering kommer efter helgen..
Ha de bra så länge!
Kram.




                             - Why do i want you? I need some answer -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0