I miss..

..you

Har som vanligt varit i laukko i helgen, dock åkte jag hem redan på lördag för ovanlighetens skulle. Men annars har det varit helt sjukt fint väder ända sen vi kom dit. Inte konstigt att man vill dit om och om igen. Det är ju helt sjukt underbart.
Nu får man vänta ända till torsdag innan man får åka igen. Vet inte alls vilka dagar vi kommer vara lediga den här veckan i alla fall måndag om jag inte minns helt fel. Skönt ska det iaf bli.

Fredagen stack jag hem och duschade direkt efter jobbet, packade väskan snabbt. Sen kom malin och hämtade upp mig och syrran. Vi stack på bolaget och fixade dom sista ölen. Sen åkte vi och bytte till min bil efter att vi insåg att vi inte skulle få plats i malins. Packade om bilen sen åkte vi och hämtade upp cammi. Jag och malin käkade middag på lompis grillen sen handlade vi lite käk till helgen på ica i samma veva. Sen hoppade vi i bilen och kom iväg från stan vid 6-7 tiden. Som vanligt började dom andra festa redan på vägen dit så jag hamnade på efterkälken när vi väl kom fram.
Väl framme i laukko fixade vi i ordning allt i gäststugan hemma hos cammis pappa sen hade han redan fixat i ordning inne i grillkåtan så vi gick dit och lyssnade musik och drack lite öl. Resten av kvällen får vara oskriven, blir bäst så.

Lördag vaknade jag och malin vid 10-tiden låg och drog oss i säkert 1h innan vi orkade oss upp. Sen klädde vi på oss väntade på robert, cammi och ogge sen bar det av upp till ratek. Var helt sjukt bra väder, strålande sol och blåste inte det minsta. När vi väl kom fram dröjde det inte länge innan resten av gänget kom. jens, robin, banne, syrran, stefan och hubbe hade kört från holma så dom kom en liten annan väg. Grabbarna fixade eld, det blev grillning och skoterkörning. Var helt sjukt mycket ny snö. Överallt och ingenstans. Kul var det att köra skoter iaf, förutom efter lederna då för min rygg är helt jävla ur funktion igen. Men det är smällar man får ta. När vi väl kom tillbaka till laukko igen så ringde vi linda hon var på g ut till oss. Jag, malin och cammi hann ta en liten stödvila innan linda anlände. Sen fick vi för oss att vi ändå skulle åka tillbaka till stan så jag och malin packade våra prylar och åkte tillbaka till stan med linda. Kom till stan vid 9 tiden, åkte hem snabbt och duschade sen till linda för att fortsätta festa. Blev krogen vid 1 tiden, dock åkte jag hem vid halv 3 redan trött som jag var. Men det var helt ok på krogen faktiskt.

Söndag är det idag och jag har sovit borta hela dagen nästan, vaknade först vid halv 12 men somnade om igen och vaknade 4, lite ångest fick man med tanke på att det är fint väder ute och man borde kanske inte legat i sängen. Skönt iaf att inte vara bakis, men är fortfarande lika förkyld och min hosta har blivit riktigt illa. Har vaknade några 100 ggr i natt på grund av den här jävla hostan. Men ikväll ska jag hämta ner min hostmedicin så jag får sova ordentligt. kl.7  blir det troligtvis bingo som vanligt hos brorsan och cammi, sen tänkte jag hinna träffa sofie också och prata lite. Efter de blir det sängen för i morgon är det jobb igen och då är det uppstigning senast kl. 6.00. Fy fan tungt kommer det bli.


         
                                               Lovely <3


Nu ska jag ta mig in i duschen sen blir det nog att åka upp till brorsan och cammi..
uppdatering kommer när jag väl orkar.
hade bra!
kram.





                      - Livet känns som ett enda stort mysterium -


Kommentarer
Postat av: camilla

Resten av kvällen får vara oskriven, blir bäst så. hahah nu får ni ju ta o glömma skörp er ;D man är ju i fyllan, inge större grejj:) påsken blir kuuuul! massor av par, du inräknas med ogge kom vi på igår:)

2009-04-06 @ 10:18:22
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/
Postat av: Sandy

haha kul att retas lite :D

jaså det gör jag men jag är ju singel for life :)

2009-04-06 @ 16:17:52
URL: http://pinksandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0