i´m broken deep..

..inside


Vilken dag, tog "sovmorgon" i morse. Var så sjuk trött, brukar vanligtvis stiga upp kvart i 6 så jag ska hinna promenera till jobbet men i morse var jag så jävla trött så ställde om klockan till kvart över 6 istället så Degis fick plocka upp mig. Så nu måste jag nästan ge mig ut och ta en kvällspromenad annars hamnar jag efter.. Känns som att hela den här veckan har varit helt galen, man har varit sjukt trött och på jobbet har det hänt en massa roligheter som man har skrattat så sjukt mycket åt, skrattar till och med nu när jag tänker på de. Tur att man trivs så bra med sina arbetskompisar hur fan hade man annars klarat sig igenom dagarna. Vette tusan, vi har iaf grymt roligt.

Funderar hur man ska göra med helgen, hela familjen har åkt till laukko idag + bror och systers partners. Själv är man ensam nunna och vet inte alls om jag orkar åka dit med alla kärleksparen. Kan säkert bli trevligt att åka dit och stanna en natt men två blir nog lite för mycket. Blir nog troligtvis Gve från lördag till söndag. Åka dit och dricka lite öl och kolla ute livet i grannbyn så att säga. I morgon blir det antingen laukko eller björkis, vet inte alls. Men ska iaf på kaffe till malin idag och diskutera hur vi ska göra i morgon. Hoppas nästan på björkis, lär nog vara en hel del folk dära skulle jag tro..

Idag händer inte allt för mycket, har precis duschat och snart kommer kanske degis förbi en sväng innan hon drar upp till deras båthus, känner att jag behöver lite vänskaplig drog innan hon överger mig ända till på lördag. Sen tänkte jag hinna förbi malin på en kaffe också innan klockan blir allt för mycket. Och så trött som jag är idag så lär jag dyka ner i sängen redan vid 10 tiden om allt flyter på som det ska. Hade varit grymt skönt med lite sovmorgon i morgon, men det beror helt och håller på om man ska åka upp till laukko eller inte, man får ju inte missa fjällsturen om det är fint väder.


Nu äre dags att klä på sig och torka håret.
På återseende efter helgen tror jag?
ha de bra!
Kram.




                         - Varför är mina moln just rosa? Jag tror jag vet varför -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0