a day to..

..remember

Var i kalix igår och spelade slutspel, det blev en andra plats för oss. Det är ju riktigt bra om man jämför med förra året då vi kom sist, men vi var allt sugen på en första plats men var inget höjdar spel från våran sida. Men nästa år ska vi fanimej nå toppen. Det är vårat mål iaf. Blev lagfest sen på kvällen, vi hade hyrt relaxen på lassa så blev massa öl och svammel där, sen blev det krogen för mig en sväng när dom andra 35+arna skulle hemmåt. Träffade sanna och erica där, men erica gick hem ganska tidigt så det blev bara jag och sanna kvar. Och det kom fram en hel del saker som man inte hade en aning om.. Men jag låter det vara oskrivet. Man får helt enkelt se vad som händer med alla problem runt omkring en.. En lösning kommer säkert fram snart, får hoppas på det bästa..

Idag var det tänkt att vi skulle åka på Ikea och till shoppingcentret i haparanda, men i morse bangade alla förutom jag jag SandraD gissa om man vara måttligt less. Man hade ju kunna yttra sig lite tidigare tycker man ju. Men det får bli en annan gång och då ska det fan inte vara någe svammel. Enda positiva var att man fick sin första sovmorgon på länge, sov till 12 sen fortsatte jag sova vid 2 och har sovit ända fram till 5 nästan, och nu ligger man på ryggläge igen och ska ta sig ännu en vila. Är så sjukt trött, känns som att jag hade kunna sova resten av kvällen också..


Nu blire att dra filten över huvudet vila lite inför jobbdagen i morgon.
Ha de bra!
Kram.






                                    -  Confused, give me some answer -

Kommentarer
Postat av: FrkNiia

Hmm... Det var väl ändå en av 35+ som stack på krogen. =P

Kram

2009-04-28 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0