Poker..

..face


Inget speciellt händer, dagarna bara rullar på som vanligt.. Arbetslös är man så gott som också.. Riktigt jävla trist men har iaf fixat en CV idag så blir att börja ligga i med jobbsökandet nu. Klarar inte riktigt av det här med att bara vara dagarna igenom måste ha något att göra, dessutom är det roligt att jobba konstigt nog! Sen är det ju inte helt fel att få en lön in på kontot varje månad, så nu får man hoppas på det bästa. Turen borde ju vända nån gång iaf..


Hmm.. match till helgen igen, gick riktigt jävla dåligt nu i helgen i älvsbyn.. Förstår inte varför det alltid måste gå så dåligt för bara mig på match, på träningen funkar det hur bra som helst sen direkt det blir match så är det kört.. Pinsamt dåligt!

Men ska träna riktigt hårt nu under veckan så jag kanske får avsluta årets sista match riktigt bra.. Hoppas hoppas. Men det återstår ju att se. Skönt iaf att det är hemma match och dessutom först kl. 13.00. Sovmorgon med andra ord sen jobbar jag natt också på babylon på fredags så man lär ju vara ganska sliten iaf. Men en promenad innan matchen borde göra susen!


Igår hade jag, Ida och Nattis mysig hemma kväll, har nog aldrig skrattat så mycket på länge vi hade riktigt roligt..

Titta en rätt så bra film "ps. i love you" hette den. Helt ok.. Sen blev det mest en massa oseriöst snack. men roligt var det iaf och det är ju tur de. Vi sov 3 st i en 1.20 säng, det var riktigt varmt och trångt, men mysigt. Sen for nattis och jobbade kring 7 på morgonen då passade jag och Ida på att skruva ihop Nattis databord, tvhylla och säng. Så vi har haft fullt upp hela dagen. Men det uppskattades dock av Nattis kan jag lova..




Yepp, men nu måste jag glida vidare, ska hinna duscha innan nattis kommer och hämtar upp mig.

Uppdatering kommer snart..

hade bra. Kram.



                                                     - Thinking of you -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0