Live your..

..life


Äntligen har man börjat ta tag i saker och ting, även om man inte är så jätte motiverad men det går iaf framåt. Bra jobbat Sandra. Idag kommer förhoppningsvis kristoffer med min soffa och tv, det är glädje de.. Har tänkt hämta dom själv men alla jobbar ju på dagarna så det går som aldrig riktigt ihop de där så nu ville han vara extra snäll verkar de som. Fast jag tackar ju inte nej precis.. Är som ett enda stort eko i mitt rum, har endast en hylla och en säng där just nu.. Fast idag har jag tagit de stora steget och tagit ner min sänggavel här uppifrån och skruvat ihop den.. Skönt äntligen kan man sova utan att täcket åker ner på andra sidan..

Till helgen blir det party hos min barndomsvän på fredag sen tidigt på lördag morgon bär det av till ikea och troligtvis så ska vi till det nya köpcentret där som nyss har öppnat.. det ska bli ritkigt roligt, synd bara att man är så jävla fattig, sen lär man ju inte vara speciellt shoppa kläder sugen med tanke på fredagens festande.. men vi får helt enkelt se.. Nattis ska ju sprätta en jävla massa pengar på Ikea, hon skulle köpa ny säng och allt.. Kul..


Ne nu blire duschen sen sängen, skönt att sova.
hade bra. Kram!



                                                    - Live your life -


Kommentarer
Postat av: Brownbear

Oooh, duschen. ;D

2008-11-28 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0