Jordin Sparks...

...tattoo


den låter står högst upp på min lista just nu.. Den är grym..
Fast jag borde inte lyssna på den egentligen för jag deppar bara ner mig mer och mer av den.. Men till slut ska jag lyckas hålla mig stark. Känns som resan kommer ta en evighet, men jag tänker ta mig igenom den även om det kommer vara en tuff tid framför mig. Men det är väl ingen som har sagt att livet ska vara en dans på rosor?

På något konstigt sätt känner jag mig inte sådär jätte motiverad att fortsätta spela bowling, men det är ju något jag måste fundera en extra gång på.. Den håller mig trots allt sysselsatt, och det behövs verkligen just nu.
Så länge dagarna går fort och man har något att göra hela tiden så lyckas man på något sätt ta sig igenom allt..
Men vissa dagar är tuffare än andra, men det känns som att det egentligen borde vara så för annars skulle det ju vara fel? eller? Jag försöker iaf tänka positivt..


Till helgen åker jag iaf till Älvsbyn med tjejlaget och spelar 2 matcher, förra året hade vi riktigt roligt där på kvällen med bastu och vin, får se hur det kommer bli i år?! hoppas iaf att det blir riktigt roligt. känner att jag behöver ha lite skoj i helg!
Men vi får helt enkelt se vart det leder..


Ikväll blir det film kväll med tjejerna. Ska bli kul.
På återseende, Kram!




- Livet är som en berg- och dalbana, man vet aldrig hur dagen kommer sluta -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0