tur eller otur?..

...det är frågan

Då var man tillbaka här igen.. Känns helt ok.
Fick mejl från kiruna bostäder idag, ska ringa i morgon. står som 4e person på en lägenhet.
Hoppas verkligen att jag får turen med mig den här gången, vill verkligen inte bo kvar i den här lilla plutt lägenheten.
Får se hur det går ska ringa dit i morgon och höra hur det ligger till.

Måndagar är nog dom värsta dagarna som finns, spelar ingen roll hur många timmar jag sover är alltid lika trött.
Enda som känns bra är att dagen har gått riktigt fort.. ska försöka lägga mig tidigt ikväll igen..
Bara kristoffer låter mig sova så ska det nog gå bra.

Nu tänkte jag fortsätta mitt tv tittande..
ha de bra.. på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0