Glad..

...är jag


Vi har fått lägenhet, äntligen. eller ja vi har ju en redan men vi har fått en större, en 3a. skönt..

Inflyttningsdatum 1/11, ett tag kvar men jag kan nog stå ut. Eller jag måste...


Har gått och blivit sjuk det är väl det första som är negativt just nu, och det andra är väl att det troligtvis inte blir nå sthlm för mig och louise, känns riktigt trist, men vi åkte på att betala dubbla hyror en månad så jag har faktiskt inte riktigt råd eftersom vi hade tänkt tapetsera om i 2 rum också.. man måste faktiskt prioritera.
Resan finns ju faktiskt kvar, men hade varit roligt att åka hur som helst, vi får se...

Har funderat ganska många dagar nu, jag förstår verkligen inte hur man kan söka jobb när man inte klarar av att jobba? vissa människor verkar inte förstå att man måste komma till jobbet när man har skrivit upp sig. Sen tror dom att det bara är chefen som blir arg, men det är ju vi som anställda som också drabbas, det finns ju ingen som tex kommer och löser av mig på mitt skift då.. jävligt irriterande.
Det är helt enkelt så att om man inte klarar av att sköta sitt jobb så ska man ge fan i att söka jobb..
Nog om de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0