En levande varelse..

..hittade vist hit också

Så nu var det dags att ta sig en titt på världen som finns på internet. Är inte direkt någon som är aktiv på data sidan.. Men tänkte att när jag ändå har hittat till facebook idag så kunde jag ju faktiskt hitta hit också.. eller?
Får se hur stor vilja och ork jag kommer ha för det här, jag gör iaf ett försök..

Förstod inte desto mer av facebook, verkar alldeles för komplicerat för att jag ska ha tålamod, men hoppas att jag så småningom ska lära mig hur allt fungerar.. Det kan ju inte vara helt kört för mig hoppas jag..
Måste på något sätt lära mig hur man "pimpar" upp sin blogg lite snyggt också.. Det kommer blir riktigt intressant och se.. Den stora gissningen är iaf att det kommer finnas massor med rosa.. vad tror ni?

Nu är klockan alldeles för mycket och det är en ny jobb dag i morgon.. snart helg iaf..
Jag har iaf lyckats med detta inlägg och fler kommer säkert så småningom..
Invigningen är över.. tack för mig..

Godnatt vänner..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Detdär med facebook är riktigt knepigt, jag försökte själv med de men gav upp lika fort ! hehe.



Lycka till med bloggandet :)

2008-08-14 @ 20:28:13
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0